Στα Φωτιστικά Καλεντερίδης θεωρούμε υποχρέωσή μας να παραδίδουμε στον πελάτη κάθε προϊόν της παραγγελίας του σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς προσδοκά να είναι. Για το λόγο αυτό, πραγματοποιούμε λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο στα προϊόντα και ποσοτικό έλεγχο στις παραγγελίες και επιμελούμαστε τη συσκευασία τους πριν την παράδοσή τους στον εξουσιοδοτημένο διανομέα (courier), ο οποίος με τη σειρά του εγγυάται την ασφαλή μεταφορά τους.
Φθορά
Σε περίπτωση που ο πελάτης εντοπίσει φθορά στο προϊόν κατά την παραλαβή, δικαιούται να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων του. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος ή λάθος ποσότητας με υπαιτιότητα της εταιρείας μας. Η εταιρεία δικαιούται να ζητήσει από τον πελάτη φωτογραφίες με το τυχόν φθαρμένο προϊόν, που ο πελάτης μπορεί να αποστείλει μέσω e-mail στο ******** ή στο chat των social media της επιχείρησής μας.
Τρόπος επιστροφής
Ο τρόπος επιστροφής του προϊόντος στην εταιρεία είναι ανάλογος του τρόπου αποστολής της εκάστοτε παραγγελίας – με courier ή πρακτορείο ανάλογα με το μέγεθος του δέματος. Εάν η επιστροφή γίνεται με υπαιτιότητα της εταιρείας τότε ο πελάτης δεν επιβαρύνεται μεταφορικά έξοδα, διαφορετικά ο πελάτης οφείλει να καταβάλει το απαιτούμενο ποσόν κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται κατόπιν συνεννόησης, συνήθως τις τελευταίες ημέρες κάθε μήνα, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.
Επιστροφή ακέραιου προϊόντος
Εάν ο πελάτης επιθυμεί για υποκειμενικά αίτια της αλλαγή ενός ακέραιου προϊόντος, τότε δικαιούται σε διάστημα μικρότερο των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να προχωρήσει σε αγορά προϊόντος ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το αρχικό προϊόν και να καταβάλει το υπόλοιπο ποσό, εφόσον η αξία είναι μεγαλύτερη, με οποιονδήποτε από τους τρόπους πληρωμής επιθυμεί. Εναλλακτικά, μπορεί να επιστρέψει το προϊόν και να διατηρήσει ακέραιο το ποσόν ως κουπόνι – πιστωτικό υπόλοιπο που μπορεί να εξαργυρωθεί σε κάποια μελλοντική αγορά. // Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, η προθεσμία των 14 ημερών αρχίζει από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού σε περίπτωση πολλών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή σε μια παραγγελία που εκτελέστηκε σταδιακά.
Προϋποθέσεις επιστροφών
Πριν από την υπαναχώρησή του, ο πελάτης μπορεί να εξετάσει τα εμπορεύματα μόνο με τον τρόπο που θα το έκανε και σε ένα φυσικό κατάστημα, προκειμένου να βεβαιωθεί ότι το εμπόρευμα είναι αυτό που έχει παραγγείλει και είναι ακέραιο. Αν ο πελάτης έχει αποσυσκευάσει, συναρμολογήσει ή χρησιμοποιήσει τα προϊόντα δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή τους στην εταιρεία.
Η επικοινωνία αιτήματος αντικατάστασης προϊόντος, αλλαγής ή επιστροφής χρημάτων πρέπει να γίνει τηλεφωνικά εντός ωραρίου λειτουργίας του καταστήματος στο τηλέφωνο 2467043855 και εγγράφως στη διεύθυνση *****